loading...
قدمگاه عاشقی
. بازدید : 180 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

امام جمعه قم گفت: دشمن می‌خواهد از نمایندگان ایران امتیاز دریافت کند و با دادن امتیاز نسیه‌ای غیر‌قابل تحقق، ایران را در صف انتظار نگه دارد که این امر مورد تایید مردم نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: امتیازهای نسیه‌ای غیرقابل تحقق غرب مورد پذیرش ایران نیست

     

     

     

     

     

    آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به اینکه انسان‌های خداگریز از اوج عزت سقوط خواهند کرد، اظهار کرد: تقویت تقوا و ایمان راهکاری برای رسیدن به رستگاری است.

    وی با اشاره به گناه‌هایی که انسان را از سعادت دور می‌کند،‌ اضافه کرد: اگر دنیا هدف انسان باشد عمر او تباه خواهد شد اما اگر دنیا وسیله‌ای برای انسان باشد او را به تعالی هدایت خواهد کرد.

    امام جمعه قم با بیان اینکه در آیات قرآن کریم اشاره‌‌های بسیاری به استفاده مطلوب از زندگی دنیوی شده است‌، بیان کرد: متاع دنیا در برابر متاع آخرت هیچ چیزی نیست.

    وی قدرت‌طلبی را عاملی برای از بین بردن آرامش بشریت دانست و ادامه داد: تجاوز‌ها و بسیاری از ناهنجاری‌های که امروزه دیده می‌شود نشان می‌دهد هنوز درون بشریت پالایش نشده است.

    آیت‌الله حسینی‌بوشهری با تاکید بر رعایت تشویق و تنبیه در جامعه اسلامی مطرح کرد: افرادی که کارهای بایسته انجام می‌دهند تشویق نمی‌شوند و افرادی که کارهای اشتباه انجام می‌دهند تنبیه نمی‌شوند و این امر سبب شده جامعه اسلامی رنگ دینی لازم را به خود نگیرد.

    وی یادآور شد: تذکر در جامعه اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و به افراد گناهکار باید با استفاده از رهنمودهای ائمه اطهار(ع) و اولیا خداوند تبارک و تعالی نسبت به کارهای ناپسندشان تذکر داده شود.

    آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته‌ای در عمان بیان کرد: دشمنان سیری‌ناپذیر و زیاده‌خواه هستند به همین علت هر روز طرح جدیدی را مطرح می‌کنند.

    مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه تضمین دشمن در مذاکرات برای مسئله تعلیق است نه مسئله برداشتن تحریم‌ها عنوان کرد: دشمن می‌خواهد از نمایندگان ایران امتیاز دریافت کند و با دادن امتیاز نسیه‌ای غیرقابل تحقق، ایران را در صف انتظار نگه دارند که این امر مورد تایید مردم نخواهد بود.

    وی از چهار نامه نوشته شده توسط اوباما رئیس جمهور آمریکا به رهبر انقلاب ایران اسلامی و بی‌اعتنایی رهبری به این نامه یاد کرد و گفت: امیدواریم یک روزی از محتویات نامه‌ها با خبر شویم تا لحن صحبت‌های اوباما را با لحن نمایندگان او در مذاکرات هسته‌ای را مقایسه کنیم.

    آیت‌الله حسینی‌بوشهری خاطرنشان کرد: غنی‌سازی حق مسلم ملت ایران است و این ملت با تبیعت از رهبری یک قدم از خواسته‌های اصولی خود کوتاه نخواهند آمد.

    وی با اشاره به اینکه مردم برای موفقیت نمایندگان ایران در مذاکرات دعا می‌کنند‌، تصریح کرد: تحریم‌ها باید برداشته شود و نیروگاه‌های اتمی فعالیت خود را ادامه دهند.

    امام جمعه قم از بسیج به عنوان متن مردم جامعه و خاری در چشم دشمنان یاد کرد و گفت: بسیج محدودیت خاصی را نمی‌پذیرد و بدون منت بخشی از ‌کارهای نظام را انجام می‌دهد.

    وی در ادامه بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: متاسفانه در ایران اسلامی این فرهنگ به صورت مطلوبی ترویج داده نشده است و باید فعالیت‌های گسترده‌تری در این زمینه انجام شود.

    آیت‌الله حسینی‌بوشهری به وضعیت زندگی مردم غزه اشاره کرد و متذکر شد: امروزه مردم غزه باید به جای مقابله با نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با نیروهای تکفیری و وهابی مقابله کنند.

    وی گروه‌های تکفیری را فرصت تنفسی برای صهیونیست‌ها خواند و اظهار کرد: این رژیم غاصب به دنبال یهودی‌سازی مناطق اشغالی است که امت اسلامی باید با بصیرت و بیداری در برابر این غده سرطانی ایستادگی کنند.

    امام جمعه قم با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) در هفته گذشته بیان کرد: تبیین قیام عاشورا برای مردم جهان، تدوین صحیفه سجادیه و تربیت شاگردهای دینی از خدمات ارزشمندی بوده است که این امام بزرگوار برای تقویت دین مبین اسلام انجام داده است.

    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    به نام خدا
    بازديد کننده گرامي، سلام. به وبلاگ قدمگاه عاشقی خوش آمديد.
    در این قدمگاه، سعی کردیم تا به بیان روشن و جدیدی از نماز، مساجد، ارتباط جوان با نماز، آموزش کودکان و مسائل نوین آن بپردازیم.
    اخلاق در مسجد، آداب نماز، آثار نماز، نماز و جامعه و مسائل کاربردی نماز، جوانان و ارتباط با نماز و مساجد و بررسی و آسیب شناسی مسائل نماز از جمله دغدغه های مطرح در این وبلاگ خواهد بود...
    در این راه کمک ها و نظرات خود را از ما دریغ نفرمایید...
    در نوشتن مطالب این وبگاه، سعی کردیم تا حتی الامکان از مطالب تولیدی و یا کتب معتبر استفاده نماییم. پیشنهاد میکنیم از بخش موضوعات، مطالب مورد نظر خود را یافته و مطالعه نمایید.
    اطلاعات کاربری
    کانال ما در تلگرام

    پیشخوان کتاب
    حمایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 7,138
  • بازدید سال : 46,252
  • بازدید کلی : 315,676
  • کلیپ هفته
    فعلا